Forum SUPER FAJNY OTS Strona Główna SUPER FAJNY OTS
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SKRYPTY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SUPER FAJNY OTS Strona Główna -> GENERALNE WIADOMOSCI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubexx
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z LASU i BUSZU

PostWysłany: Nie 11:47, 04 Mar 2007    Temat postu: SKRYPTY

TUTAJ ZAMIESZCZAJCIE SKRYPTY !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubexx
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z LASU i BUSZU

PostWysłany: Nie 11:49, 04 Mar 2007    Temat postu:

Witam zrobiłem (osobiście napewno to nie jest plagiat!!!)
NPC robiący /clean . Niektórym moze to sie wydać niepotrzebne lecz nawet dziecko wie ze gdy na ots-ie gra np. 100 postek to z minuty na minuty drastycznie zwiększa się liczba śmieci, a GM-owie nie zawsze są on-linne a gdy po dłurzszym czasie od śmieci robią sie wielkie lagi.
zaczynamy.
Gdy wejdziemy w data\npc i wybierzemy jakiegos npc bedzie pisalo;

<?xml version="1.0"?>
<npc name="Cody" script="data/npc/scripts/guard.lua" access="3">
<look type="128" head="4" body="114" legs="132" feet="115"/>
</npc>


Osoby nie znające się na GM tutor zg odsyłam do innych poradnikow.

A więc access 3 na player oznacza Gm-a Gm ma koomende /clean więc z tego wynika czarno na bialym ze gdy w script.lua zmienimy ze np. pod koniec romzmowy będzie mowil
Good bay quuen
to gdy dodoamy
Good bay queen /clean

Bedzie czysciło mape tego "wymysla" mozna tez dorobic przy np. hi itd

na moim otsie to dzialalo

Ocencie ten pomysl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubexx
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z LASU i BUSZU

PostWysłany: Nie 11:50, 04 Mar 2007    Temat postu: MANA RUNE

AHA i mam tez mana runke

Chcecie miec manarunke na swoim ots ? Nic prostszego ! Poprostu look this :

Tworzycie plik manarune.lua w data/actions/scripts/

wklejacie do tego pliku takie cos
Cytat:
-- Manarune by Kamkos --

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.itemid == 2270 and item.type > 1 then
doPlayerAddMana(cid,10000)
doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,"Dzieki Kamkos za mane !",1)
else
doRemoveItem(item.uid,1)

end

return 1
end

10000 - tu wpisujecie ile manarunka ma dawac many
Dzieki Kamkos za mane ! - tu wpisujecie jaki ma byc okrzyk po dodaniu many

Nastepnie wchodzimy do data/npc/scripts/runes

szukamy takiego czegos
Cytat:
elseif msgcontains(msg, 'manarune') and focus == cid then
buy(cid,2270,100,100)

elseif string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0


elseif msgcontains(msg, 'manarune') and focus == cid then
buy(cid,2270,100,100) - to wklejamy

Teraz wchodzimy w data/actions/actions.xml i szukamy :
Cytat:
<?xml version="1.0"?>
<actions>
<action itemid="2148" script="gold.lua" />
<action itemid="2152" script="platinum.lua" />
<action itemid="2160" script="crystal.lua" />

<action itemid="2307" script="manarune.lua"/>

<action itemid="2328" script="food.lua" />- -dragon egg - weight= 0.3--
itd.


<action itemid="2307" script="manarune.lua"/> - to wklejamy


I to juz finish ! Powodzenia ! Mam nadzieje ze moj poradnik sie przydał ... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubexx
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z LASU i BUSZU

PostWysłany: Nie 12:01, 04 Mar 2007    Temat postu:

To jest proste jak drut;
po prostu wchodzimy w folder Source rozpakowujemy plik pokaze sie nam folder wchodzimy szukamy pliku o nazwie gamie.ccp i usuwamy go zmykamy folder i z powrotem go kompresujemy

PS. czasami folder od początku nie jest skompresowany wtedy wystarczy usunąć game.ccp. grac
PS. Uwaga w niektorych rzadkich otsach nie ma game,ccp i robi sie fast atack inaczej ale duza wiekszośc ma jednak game.ccp


i oszczędźcie sobie komentarzy np. Jestem sierota a i u mnie nie ma game.ccp i mam yourots




tymczasem pod your otsami zawsze sa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubexx
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z LASU i BUSZU

PostWysłany: Nie 12:02, 04 Mar 2007    Temat postu:

Mistic demon


<?xml version="1.0"?>
<monster name="Mistic Demon" level="5000" maglevel="5000" experience="1200000" pushable="0" armor="56" defense="60" canpushitems="1" staticattack="45" changetarget="200" speed="575">
<health now="224000" max="224000"/>
<look type="35" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2916"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
<blood color="199" effect="0" splash="255"/>

<attacks>
<attack type="melee" mindamage="410" maxdamage="1090" probability="100"/>
<attack type="instant" name="exura" cycleticks="5000" probability="60"/>
<attack type="instant" name="o firefield" cycleticks="7500" probability="75"/>
<attack type="instant" name="o exevo gran vis lux" exhaustion="500" cycleticks="7000" probability="60"/>
<attack type="rune" name="orsha fireball" exhaustion="500" cycleticks="3000" probability="50"/>
<attack type="instant" name="o exori" exhaustion="500" cycleticks="8000" probability="55"/>
<attack type="instant" name="demon_manadrain" exhaustion="100" cycleticks="4000" probability="30"/>
<attack type="rune" name="omruc burstarrow" exhaustion="500" cycleticks="7000" probability="60"/>
<attack type="rune" name="tower poisonmissile" exhaustion="500" cycleticks="3000" probability="50"/>

</attacks>

<defenses>
<defense immunity="energy"/>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="drunk"/>
</defenses>

<voices>
<voice sentence="Wasza Godzina WYBILA!!!"/>
<voice sentence="Praktycznie juz DEDLISCIE!!!"/>
<voice sentence="Jestem NAJLEPSZY"/>
<voice sentence="Nikt nie ma tyle SUMMONOW!!!"/>
</voices>

<loot>
<item id="2152" countmax="7" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2393" chance="1000"/>
<item id="2470" chance="2000"/>
<item id="2522" chance="1333"/>
<item id="2158" chance="10000"/>
<item id="2319" chance="9000"/>
<item id="2462" chance="50000"/>
<item id="2153" chance="50000"/>
<item id="2472" chance="1857"/>

<item id="1988" chance="33333">
<inside>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2148" countmax="100" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2148" countmax="100" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2144" countmax="10" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2178" chance="100000"/>
<item id="2507" chance="100000"/>
<item id="2390" chance="100000"/>
<item id="2390" chance="100000"/>
<item id="2421" chance="100000"/>
<item id="2343" chance="50000"/>
<item id="2471" chance="50000"/>
<item id="2508" chance="50000"/>
<item id="2505" chance="50000"/>
<item id="2390" chance="2000"/>
<item id="2646" chance="3333"/>
<item id="2390" chance="2000"/>
<item id="2646" chance="3333"/>
<item id="2402" chance="50000"/>
<item id="2390" chance="2000"/>
<item id="2523" chance="3333"/>
<item id="2402" chance="50000"/>
<item id="2390" chance="2000"/>
<item id="2646" chance="3333"/>
</inside>
</item>
</loot>

<summons maxSummons="9">
<summon name="Demon" chance="400"/>
<summon name="Priestess" chance="400"/>
<summon name="Orshabaal" chance="400"/>
</summons>

</monster>

i lnijka w pliku monsters

<monster name="Mistic Demon" file="Mistic Demon.xml" />


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubexx
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z LASU i BUSZU

PostWysłany: Nie 12:02, 04 Mar 2007    Temat postu:

jest to czar dla zakochanych przydaje sie podczas slubow randek itp.
do swoje otsa wsadzamy taki lua pliczek i w spisie czarow tez dodajemy linijke takom samą jak do exevo gran mas vis tylko nazwa love NIE UZYWAĆ NA PVP ALBO PVP-ENF TYLKO I WYLOĄCZNIE NA NON-PVP BO JESZCZE PRZEZ PRZYPADKIEM KOGOŚ PIEPRZNIEMY (TO BYŁO EXEVO GRAN MAS VIS WIĘC OSTRO WALNIEMY0 I MOZEMY PRZEZ PRZYPADEK KOGOS DEDNĄ NIE MÓWIĄC O DZIEWCZYNIE/CHLOPAKU


area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0}
}

attackType = ATTACK_FIRE
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_FIRE_AREA
animationEffect = NM_ANI_FIRE

hitEffect = NM_ME_FIRE_AREA
damageEffect = NM_ME_HITBY_FIRE
animationColor = FIRE
offensive = true
drawblood = false

GreatFireballObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}

GreatFireballObject.minDmg = 0
GreatFireballObject.maxDmg = 100

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, GreatFireballObjectsmileyrdered())
end

napisane na czerwono fire mozemy zmienic na np. poision


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubexx
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z LASU i BUSZU

PostWysłany: Nie 12:17, 04 Mar 2007    Temat postu:

Chciałbym zamieścić skrypt "Uniwersalny teleport"
Który po kliknięciu na: Drzewo, Ściane itd teleportnie nas smiley

--------------------
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10000 then -- unique id
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Co ma pisac (do playera)"smiley -- co ma mowic do playera na zielono
doPlayerSay(cid,"Co ma mowic player",1) -- co ma mowic player
doSendMagicEffect(topos,1Cool -- Efekt muzyczki
doTeleportThing(cid,{x=100, y=100, z=7}) -- Gdzie teleportowac
else
return 0
end
return 1
end

----------



smiley po kliknięciu mówi do nas i sami mówimy oraz teleportuje i robi efekt muzyczki smiley

w actions.xml to chyba wiecie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubexx
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z LASU i BUSZU

PostWysłany: Nie 12:17, 04 Mar 2007    Temat postu:

data/npc/Plastyk.xml a wnim

<?xml version="1.0"?>
<npc name="Plastyk" script="data/npc/scripts/operacja.lua" access="3">
<look type="128" head="20" body="100" legs="50" feet="99"/>
</npc>

data/npc/scripts/operacja.lua a wnim

focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end


function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I am Plastic Surgeon.')
selfLook(cid)
focus = cid
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.') elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()

if msgcontains(msg, 'operation') or msgcontains(msg, 'change sex') then
selfSay('Do you Realy want change your Sex?! It will be cost 10000gp and 5 premium days.')
talk_state = 1

elseif talk_state == 1 then
if msgcontains(msg, 'yes') then
if pay(cid,10000) then
selfSay('/changesex ' .. creatureGetName(cid))
selfSay('You Operation was done succesful !')
else
selfSay('Sorry, you do not have enough money or Premium.')
end
end
talk_state = 0

elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
end


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blumeno
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z ots'a

PostWysłany: Nie 14:30, 04 Mar 2007    Temat postu:

lool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blumeno
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z ots'a

PostWysłany: Nie 14:31, 04 Mar 2007    Temat postu:

dam ots'a za postac na rl tibi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubexx
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z LASU i BUSZU

PostWysłany: Pon 21:37, 05 Mar 2007    Temat postu:

TU sie tego nie pisze Bluszczmeno xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 2:32, 16 Lis 2007    Temat postu:

Kubexx napisał:
data/npc/Plastyk.xml a wnim

<?xml version="1.0"?>
<npc name="Plastyk" script="data/npc/scripts/operacja.lua" access="3">
<look type="128" head="20" body="100" legs="50" feet="99"/>
</npc>

data/npc/scripts/operacja.lua a wnim

focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end


function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I am Plastic Surgeon.')
selfLook(cid)
focus = cid
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.') elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()

if msgcontains(msg, 'operation') or msgcontains(msg, 'change sex') then
selfSay('Do you Realy want change your Sex?! It will be cost 10000gp and 5 premium days.')
talk_state = 1

elseif talk_state == 1 then
if msgcontains(msg, 'yes') then
if pay(cid,10000) then
selfSay('/changesex ' .. creatureGetName(cid))
selfSay('You Operation was done succesful !')
else
selfSay('Sorry, you do not have enough money or Premium.')
end
end
talk_state = 0

elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
end
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SUPER FAJNY OTS Strona Główna -> GENERALNE WIADOMOSCI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin